ale czasem widze ze niektóre samochody stoja dwa-trzy dni z rzędu i nikt ich nie rusza
i chyba właściciele jeżdzą autobusem do pracy. nie wiem czy zdążą dzis do wieczora odnaleźć wszystkich właścicieli zeby poprzestawiali auta?
ale czasem widze ze niektóre samochody stoja dwa-trzy dni z rzędu i nikt ich nie rusza
i chyba właściciele jeżdzą autobusem do pracy. nie wiem czy zdążą dzis do wieczora odnaleźć wszystkich właścicieli zeby poprzestawiali auta?
od tego jest straż miejska lub policja, będą pewnie dzwonić po ludzi.
właśnie obserwuje z balkonu ze juz dwie panie przestawiły swoje auta.. ( tzn zaparkowały, wysiadły popatrzyły na znak, wsiadły z powrotem i odjechały w strone bloku 53)
Parking bezpośrednio przy przychodni jest parkingiem publicznym.
Co nie zmienia faktu, że został stworzony w innym celu niż przyjmowanie mieszkańców osiedla, na którym nie przewidziano parkowania :/ Na tej samej zasadzie, można parkować na innych osiedlach zajmując im miejsca, bo to drogi publiczne (o ile znaki nie wskazuja inaczej). Na tej samej zasadzie mieszkańcy etapów które wprowadziły strefę zamieszkania (I i wkrótce III) mogą sobie parkować na chodnikach wokół etapu IV...
Wszystko legalnie, ale to nie jest ROZWIĄZANIE problemu, tylko SPYCHANIE GO na kogoś innego. Spójrzmy prawdzie w oczy: Na naszym osiedlu nie ma gdzie parkować. Mamy problem, który trzeba rozwiązać, a nie udawać, że go nie ma!
Nie wiem dlaczego ludzie z naszego osiedla nie mieliby parkować koło przychodni. W nocy przeciez przychodnia nie funkcjonuje jest zamknięta. Możemy go wykorzystywać. Nie rozwiąże to problemu związanego z parkowaniem, ale go zmniejszy. Trudno oczekiwać, że kazdy zaparkuje pod swoim mieszkaniem.
Na wstępie zaznaczę, że tych nowych znaków jeszcze nie widziałem, ale jeżeli dobrze zrozumiałem poprzednie zwypowiedzi to jest zupełny zakaz parkowania wokół IV etapu na chodnikach? -jeżeli tak, to jakiś nonsens.. Widocznie Activ ma problem ze sprzedaniem miejsc postojowych i sztucznie napędza koniungturę.. Taka sytuacja jak do tej pory (zastawiony cały chodnik) też jest nie do przyjęcia. Z tego co się orientuje to chodnik należy do wspólnoty, więc jedynym logicznym rozwiązaniem jest ustalenie parkowania równoległego do jezdni -najlepiej w połączeniu z ruchem jednokierunkowym, co daje największą płynność i ilość ogólnodostępnych miejsc postojowych. PS Jeżeli ktoś zaparkował "na zakazie" jeszcze zanim go postawiono, to nie może za to dostać mandatu. W takiej sutyacji straż miejska zawsze spisuje wszystkie samochody stojące na zakazie pierwszego dnia i kończy się na pouczeniu.
Rozmawiałem też z Panią Administrator, poprosiłem by spróbować jeszcze poprosić Activ lub ZIKiT by wyjazd z IV etapu przy przystanku autobusowym oznaczyć jako przejście dla pieszych znakiem pionowym lub poziomym.
Może uda nam się to jeszcze zrobić, wtedy nie będziemy mieli aut zaparkowanych na chodniku i może zmniejszy to ilość wypadków spowodowanych wyjazdem zza autobusu.
Prosiłem też o jakieś lustro ale pewnie tego nie zrobią.
Na razie znaki są na koszt Activ, ale w aktach mamy partycypowanie w kosztach utrzymania drogi wiec pewnie część/całość kosztów na nas przerzucą.
a na jakiej podstawie jest znak zakaz parkowania pomiedzy IV a III etapem, stojąc tyłek do III i przodem do IV, na prawym końcu bloku IV (mniej więcej przed biurem administracji) - to nie jest droga activa wiec na jakiej podstawie ten znak?
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 3 z 10Idź do strony Poprzedni1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Następny