widzę że wybraliśmy nową firmę zarządzającą - Gremax. Fajnie
tylko jeszcze żeby z niej korzystać fajnie by było dostosować godziny przyjęć mieszkańców bo te są zupełnie nieżyciowe (10-14). To środek dnia, trzeba by brać wolny dzień żeby iść do administracji. to mało praktyczne (puste) godziny
sytuacji wcale nie ratuje środa bo do 18 to ciężko jest po pracy wrócić na Hutę
Tak wiem stronę internetową widziałem, dziękuję ale myślałem o jakichś bardziej konkretnych namiarach do osoby, która będzie się Nami zajmować (telefon, meil...)
Dziękujemy na możliwość nawiązania współpracy. Zachęcamy do przedstawiania wszelkich uwag od Państwa zarówno w zakresie bieżacej obsługi nieruchomości jak też podzielenia się opiniami i uwagami na temat poprawy komfortu w miejscu zamieszkania.
(-) mariusz przybycień
wiceprezes zarządu
gremax sp.j.
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
tel. 795 040 800
Dobrze skoro mamy już wybranego nowego administratora to do czego jest nam potrzebyny zarzad i jeszcze dodatkowo rada mieszkańców? czy nie za dużo tego jest? w innych etapach wystarcza sama rada mieszkancow, i dlaczego skoro jest firma administrująca to uchwały które mamy zatwierdzac na najbliższym zebraniu daja upoważnienie zarzadowi a nie administratorowi? to w sumie za co administrator pobiera wynagrodzenie? a poza tym jesli można wiedziec, to jakie firmy oprocz Gremax startowały jeszcze do przetargu?
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2Idź do strony 1, 2Następny