Rozumiem że spakować się nie udało. Słuchajcie ja się już oferowałam że pomogę chętnie więc jak trzeba wam pomóc to spakować to ja mogę powkładać listy do kopert
Rozumiem że spakować się nie udało. Słuchajcie ja się już oferowałam że pomogę chętnie więc jak trzeba wam pomóc to spakować to ja mogę powkładać listy do kopert
Chcemy puścić wszystko jedną korespondencją, mamy już rozliczenie mediów, sprawozdanie od Arch-Pro (za rok 2011), teraz tylko pisemko z informacją, nowe naliczenie (właśnie wprowadzane są metry, ilości osób itp w końcu nie będziemy płacić za wodę od m2 piwnicy), informacja o nowym nr bankowym indywidualnym dla każdego lokalu, no jeszcze projekty uchwał oraz zaproszenie na zebranie roczne.
od 1 marca jest nowy administrator dlaczego on tego nie robi?
mam pytanie czy nie mozna samych rozliczeń wrzucić do skrzynek a resztę ( czyli uchwały info, zaproszenia na zebranie itd ) później na spokojnie?
Robi nowy administrator, mówię my bo jako zarząd z administracją działamy wspólnie.
Co do samych naliczeń, by je mieć trzeba wprowadzić całą bazę do systemu, i by nie powielać błędów które miał Arch-Pro, trzeba wszystko sprawdzić z aktami notarialnymi a jest ich 295.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 7Idź do strony Poprzedni1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Następny