Drogi anonimie (gościu) nie jest to docinka, zaglądam tu rzadko, ostatnio, ale chciałem być na bieżąco i przeczytałem powyższe posty i dlatego tak sformułowałem swoje pytanie. Trochę smutne że w jednym bloku zamiast rozmawiać to obrzuca się błotem wzajemnie. Już widzę ton zebrania marcowego... ale przykład idzie z góry
Post został pochwalony 0 razy
Wysłany: Pią 8:20, 05 Paź 2012
Gość
Dla mnie, w ten sposób postawione pytanie, zabrzmiało złośliwie. Ale mniejsza już o to. Najważniejsze, że prace przy przejściu się rozpoczęły.
Nowa organizacjs ruchu ok. jedno ale. znaki jadac od bloku 53 powinny zniknac a zostac tylko zakaz wjazdu!
Dokładnie. I w związku z tym ruch jednokierunkowy w praktyce nie działa. -zrobiłem dzisiaj dwie rundki wokół bloku 51 i nawet więcej samochodów jechało pod prąd niż zgodnie ze znakami. Wynika to z tego, że znak z zakazem wjazdu przy podjeździe pod galerię jest powieszony jako czwarty na jednym słupku! Nie dość, że jest to niezgodne z przepisami bo na jednym słupku mogą być maksymalnie 3 znaki to w dodatku pozostałe znaki wręcz wprowadzają w błąd, że można tam jechać. Przecież jak jest droga jednoierunkowa to nikt nie ma prawa tam jechać ("od dołu"), więc po co ostrzegać go o progu zwalniającym, zakazywać wjazdu pow. 10t i zabraniać parkowania :)
Poza tym jak już jest strefa zamieszkania to powinny być lepiej oznaczone parkingi. Miejsca z blokadami powinny być oznaczone jako "miejsca prywatne" -tablica parking z kopertą (takie jak dla mniejsc dla dostawców), przy kopercie podana ilość miejsc, a pod znakiem tabliczka "miejsca prywatne" Natomiast parking równoległy do drogi od apteki do sklepu z wędlinami powinien być oznaczony tak jak przed galerią -tablice parking ze sposobem parkowania na początku i zakończone podpisem "koniec"; a tablice przy miejscach dla dostawców można by było przenieść na elewację (to samo zresztą tyczy się parkingu przed Żabką).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TB dnia Śro 2:02, 31 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Odkąd nie zdecydowaliśmy się na porozumienie z Activem to deweloper zupełnie przestał się interesować losem mieszkańców i jedyna inicjatywa na jaką możemy liczyć to wstawienie kolejnych zakazów zatrzymywania żeby zapewnić sobie dojazd do kolejnych etapów (co zresztą jest logiczne w miejscach gdzie nie ma ruchu jednokierunkowego, a wprowadzenie ruchu jednokierunkowego na ulicach, które należą do dewelopera podobno zablokował ich dział techniczy właśnie ze względu na dojazd do budowy kolejnych etapów).
Ja jestem jak najbardziej za ruchem jednokierunkowym, lecz to co zostało wprowadzone przy Biedronce nie jest dobrze pomyślane. ruch między etapem 6 a 4 jest nadal dwukierunkowy i bardzo ciężko jest wyjechać przy tych zaparkowanych samochodach jak jadą auta od strony szpitala. Poza tym przy etapie 1 jest zakaz poruszania w jedną stronę, a przy etapie 4 zakaz poruszania w drugą, w związku z tym nie da się tego odcinka w sposób normalny przejechać i żeby wyjechać z bramy etapu 3 trzeba teraz jeździć wokoło. Byłam świadkiem jak duże auto nie było w stanie się złamać na zakręcie z uwagi na stojące auta i musiało jechać pod biedronkę łamiąc tym samym znak. Skoro wspólnota (a raczej jej część) etapu 4 podjęła decyzję o takim rozwiązaniu ruchu, niech zlikwiduje parking po swojej stronie południowej żeby ta droga była faktycznie dwukierunkowa, a nie jedynie z nazwy, bo jak na razie cięzko jest tamtędy wyminąć się dwóm samochodom.
Skoro wspólnota (a raczej jej część) etapu 4 podjęła decyzję o takim rozwiązaniu ruchu, niech zlikwiduje parking po swojej stronie południowej żeby ta droga była faktycznie dwukierunkowa, a nie jedynie z nazwy, bo jak na razie cięzko jest tamtędy wyminąć się dwóm samochodom.
Dzisiaj jak próbowałem pochechać zgodnie z ruchem jednokierunkowym przy aptece to z przeciwka jechało pod rząd z 10 samochodów (tranzyt) i w końcu zmusili mnie, żebym się wycofał (bo sami już nie byli w stanie), chociaż jako jedyny jechałem prawodłowo! Później natomiast była społeczna akcja blokady drogi przy podjeździe pod Biedronkę (przy zakazie wjazdu). Bardzo fajny pomysł -oby więcej tego typu inicjatyw :)
Co do drogi od strony południowej to fakt. Jak później wyjeżdżałem z osiedla to na wysokości Żabki utknąłem bo był spory ruch w dół osiedla, ale likwidacja parkingu nie jest konieczna -wystarczy wyegzekwowanie parkowania wyłącznie na chodniku (równolegle do drogi, a nie ukośnie jak obecnie).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TB dnia Czw 1:41, 01 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Jeśli prowadzenie parkowania równoległego wystarczy, to ok, bo tu i tak każde miejsce parkingowe jest na wagę złota. Wczoraj na drodze południowej stał zaparkowany duży samochód dostawczy i zajmował ponad 1/3 szerokości ulicy! Inne auta też wystają ale mniej. Zatem bardzo proszę osoby, które zorganizowały zmianę ruchu koło biedronki o zajęcie się również tą sprawą. Skoro powiedziało się "a", to trzeba powiedzieć też "b".
niestety jest to nagminne i nie ma dla tego usprawiedliwienia, bo alternatywną trasą bądź co bądź jednak da się przejechać nawet większym samochodem, myślę, że pomogłoby powtórzenie znaku zakazu wjazdu przy sklepie z wędlinami (chyba że przeoczyłam?)
a co do akcji społecznej, co miała na celu - pytam z ciekawości a nie z chęci negacji zasadności ?
Post został pochwalony 0 razy
Wysłany: Czw 10:48, 01 Lis 2012
Gość
szyszqa napisał:
niestety jest to nagminne i nie ma dla tego usprawiedliwienia, bo alternatywną trasą bądź co bądź jednak da się przejechać nawet większym samochodem, myślę, że pomogłoby powtórzenie znaku zakazu wjazdu przy sklepie z wędlinami (chyba że przeoczyłam?)
a co do akcji społecznej, co miała na celu - pytam z ciekawości a nie z chęci negacji zasadności ?
Chodziło o to, że niektórzy kierowcy zauważali zakaz wjazdu dopiero jak na środku drogi stała grupa osób i nie ruszała się z miejsca
Szyszqa, niestety nie zawsze da się przejechać dużym samochodem. Z mężem byliśmy świadkami jak spod bloku 53 chciał sięzłamać właśnie taki samochód i nie mógł, ani z jednej strony bloku ani z drugiej, ponieważ wszędzie stoją samochody - na rogach, na każdym skrawku chodnika i nawet na podjazdach do garaży. Oczywiście normalne samochody osobowe mają możliwość przejazdu, co nie znaczy, że nie należy zająć się uporządkowaniem kwestii parkowania na południowej drodze między 4 a 6 etapem, bo nie wyobrażam sobie stać za każdym razem przy wyjeżdzie z osiedla ponad 5 minut. A niestety przy takim układzie jak jest teraz, tzn. z wystającymi pojazdami na jezdni, pierwszeństwo mają ci, którzy jadą z góry, czyli wjeżdżają na osiedle.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 5 z 14Idź do strony Poprzedni1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14Następny