TB |
Profesor |
|
|
Dołączył: 27 Sie 2007 |
Posty: 674 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
Dokładnie, popieram! Ale niestety jest kilka osób, które uważają, że im się wszystko należy. Nie było ciężko przewidzieć, że jak się nie wykupi miejsca postojowego, to nie będzie gdzie parkować, ale zawsze znajdzie się kilku cwaniaczków, którym się wydaje że jakoś to będzie -a to się zastawi przejazd, a to chodnik, a jak nie to zawsze można zaparkować na trawniku
-a jak się będzie paliło i nie przejedzie straż pożarna bo samochody parkują po obu stronach drogi i nawet "osobówką" trzeba przejeżdżać "na lusterka", to niech się martwią osoby, które mieszkają wyżej niż na I piętrze.
Problemy z parkowaniem conieco rozwiąże parking pod "Biedronką", który Activ ma łaskawie wybudować, bo nie dostał zgody na kolelny blok między lądowiskiem a IV etapem, a bez parkingu to raczej żadnej galerii handlowej nie będzie i dlatego mają problem ze sprzedażą pasażu handlowego.
Co do "procesji" to jest pomysł ruchu jednokierunkowego na całym osiedlu i zakazów wjazdu w połowie osiedla (z dopiskiem "nie dotyczy mieszkańców") żeby uniemożliwić traktowanie naszego osiedla jako drogi tranzytowej. -w przyszłości będą też mogły wtedy zostać zainstalowane w tych miejscach szlabany, ale na to potrzebne będą uchwały wszystkich wspólnot, więc nie będzie to takie proste.
PS A na strefę zamieszkania jest prawomocna uchwała -czyli głosowała za nią ponad połowa mieszkańców bloku 57, a nie kilka osób. Co do miejsc parkowania wokół I etapu to akurat jest ich najwięcej w stosunku do innych bloków i to raczej tam parkują osoby z innych bloków a nie odwrotnie, ale wprowadzanie tego typu podziałów mija się z celem -powinniśmy zacząć myśleć w kategoriach OSIEDLA, a nie "chłopa za miedzą". |
|