jakie progi zwalniajace ??po co ? gdzie ? gdzie tu sie rozpedzic ? chyba Ticiiem a i to ze zlozonymi lusterkami..no proosze was nawet nie zarzucajcie takich pomyslow....
Po to żeby zwiększyć bezpieczeństwo i ograniczyć tzw. tranzyt. I tyle. Widocznie jakieś działania trzeba poczynić skoro od dłuższego czasu ten temat jest wałkowany w 1, 2, 3 etapie.
Zamiast negować, zarzuć pomysł.
to mi wytlumacz jaki jest sens progow zwalniajacych wokol IV etapu ? chyba tylko przy wjezdzie od ulicy, czemu? :
1. po wjezdzie skrecajac w lewo jest od razu parking jak stoja samochody TO SIE NIE DA SZYBCIEJ JECHAC pozatym na prog nie ma tam miejsca bo on ma byc od krawedzi do krawedzi ulicy a ejst tam parkin.
2. jadac w dol (w strone etapow poprzednich) raz ze stoja auta dwa..USKOK..jak dodasz prog to znajdziesz sie na boku czyjegos auta pzoatym..w zyciu sie nie spotkalem z progiem pod/z górki...
3. wokol kolejnych etapow to samo...
4. o co chodzi z tym tranzytem skracajacym droge do okulickiego ? powariowaliscie ?
chodzi chyba bardziej o "planowane" przedluzenie ulicy sprzed szpitala tak by wylatywala na okulickiego wtedy mysle ze nie trzeba bedzie sie martwic tranzytem przez osiedle bo jakbym mial sobie skracac na okulickiego droge przez nasze osiedle to skonczylo by sie na jednym razie...
pozatym ekspertem nie ejstem ale jak bedzie parking pod pasazem (ergo biedronka) to na bank bedzie dojazd do niego jakis inny np. od strony szpitala)
Ja tam nie wiem..moze za krotko mieszkam ale specjalnie problemu z predkoscia i ruchem nie widze..takimi programi to sami sobie zaszkodzimy a nie "kowalskiemu" ktory raz w tygodniu smignie prez osiedle a ja przez nie bede musiał codziennie podskakiwac..
jedyne sensowne rozwiazanie to zwykla brama wjazdowa na pilota(z wejsciem bez klucza dla ludzi) albo szlaban, z parkingiem dla klientow pzoa terenem osedila albo wykorzystac parking pod biedronka jako parking dla klientow sklepow i lokali usługowych do któcyh na pewno cały kraków bedzie przyjezdzał wkoncu to pasaz na okulickiego a nie jakas tam Krakowska..., sorry ale wczesniej mieszkalem na osiedlu całkowicie zamnietym gdzie byla szkola jezykowa pizzeria lekarz itd..i jakos sobie klienci radzili
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jedi&aga dnia Wto 13:25, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Wysłany: Wto 14:06, 19 Paź 2010
Gość
Szlabany są w planach na wysokości III. Prawdopodobnie będziemy musieli się do tego pomysłu ustosunkować. Ale co do terenu wokół IV, to sprawa przyszłości, bo de facto wspólnota dopiero powstanie. A już teraz wiadomo, że łatwo nie będzie. Taka brama/słupki/szlaban faktycznie była by najlepsza, zwłaszcza, że już teraz pod IV parkują sobie np. przyjeżdżający do szpitala.
Jedno jest pewne, że nie ma miejsca na chodniki i żeby w miarę bezpiecznie poruszać się w niektórych miejscach wokół innych etapów będą też montowane te progi, a uskok też można potraktować jak próg. Powinien być oznaczony. (Nikt tu nie mówił o progu na uskoku!)
Ale może akurat przed IV nie będzie takiego problemu jak w pozostałych. Tylko dlaczego?
Pasaż czy galeria - jaka to różnica? Biedronki akurat nie będzie i to chyba dobrze, bo akurat stare rupiecie nie będą sobie robić tutaj masowych wypraw. A dla nas każde miejsce parkingowe jest cenne.
Ciekawe przypuszczenie z tym innym dojazdem przed sklep. Ale chyba całkowicie błędne, bo activ już musiałby mieć tą drogę w planach. Z tego co mi wiadomo jedynym wyjazdem miał być ten, który jest. Ale nigdy nic nie wiadomo, zwłaszcza, że szukają nowego chętnego na ten lokal.
Zależy na które plany Activu się spojrzy Na tych najnowszych (dla V etapu) nawet obecnego wjazdu od szpitala nie ma natomiast najbardziej prawdopodobne rozwiązanie jest na planie poniżej:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogólnodostępny parking od strony lądowiska przy bloku "51". Takie są ustalenia na szczeblu ZIKiT, Dzielnica, Wydział Skarbu UMK i AI. Activ musi się z tego wywiązać.
jak z tym parkingiem ? bo powoli robi sie MASAKRA z parkowaniem..naprawde to przestaje byc smieszne te pare miejsc przy IV inwestycji ktore teraz sa zablokowane ułatwiało naprawde poruszanie sie..wczoraj widzialem jak co mniej zaawansowani kierowcy po prsotu sie poddawali i jechali dookola okulickiego..
Moim zdaniem nawet jak będzie ogromny parking to częśc ludzi ma taką mentalność, że musi zaparkować pod własnym oknem. Inaczej spokojnie nie zaśnie. Według mnie nieuniknione jest wprowadzenie ruchu jednokierunkowego (który defakto i tak już istnieje) i ograniczenie wjazdu od strony ul. Łopackiej (szukający bezpłatnego parkingu klienci przychodni i szpitala).
strefa jest bardzo dobrym pomysłem. Ci którzy piszą że jest to wymysł MDM`a martwią się tylko i wyłącznie o miejsca do parkowania. A nie łaska ruszyć dupę np spod szpitala?? Co jest dla was ważniejsze, bezpieczeństwo ludzi i dzieci czy wygoda? Pewnie odpowiecie sobie że wygoda bo jesteście wkurzeni że nie macie gdzie samochodu postawić albo powiecie że nie macie dzieci i nie macie się o kogo martwić.
Tak na marginesie to auta pseudo dostawcze parkujące na samym rogu wyjazdu w stronę okulickiego na tyle zasłaniają wyjazd że prędzej czy później doszłoby do wypadku lub stłuczki.
Ludzie pomyślcie rozsądnie i zacznijcie normalnie parkować a nie na trawnikach. Jestem też świadomy że miejsc jest mało ale wykażcie trochę dobrej chęci.
Niedługo jak sporo ludzi się dowie o przejeździe przez nasze osiedle to będziemy mieli ładną procesję.
Jeśli powiesz mi, że strefa jest bardzo dobrym pomysłem to proponuje się przespacerować wokół I etapu i sprawdzić czy mieszkańcy przestrzegają zakazu zatrzymywania, bo codziennie widzę samochody parkujące na drodze pożarowej mdm będzie musiał co noc spisywać tablice rejestracyjne
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 4 z 5Idź do strony Poprzedni1, 2, 3, 4, 5Następny