Osiedle na Okulickiego
Wszystko co dotyczy naszego osiedla na okulickiego
Forum Osiedle na Okulickiego Strona Główna
->
IV Etap
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Wybierz forum
Administracja
----------------
Informacje, Propozycje, Newsy
Pomoc dotycząca działania forum
Sprawy ogólne, postępy budowy, usterki
----------------
Ogłoszenia, kupię, sprzedam, zamienię
I Etap
II Etap
III Etap
IV Etap
V Etap
VI Etap
VII Etap
VIII Etap
IX Etap
Okulickiego 59 - LC Corp
Usterki
Eksploatacja
Podłogi, ściany, kuchnie, łazienki, pokoje
Multimedia
Kredyty hipoteczne, powiększanie, zamiana, banki
Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego
Galerie
----------------
Fotki naszego osiedla
Fotki niezwiązane z osiedlem
Relax
----------------
Coś dla NIEJ...
Coś dla NIEGO...
Śmieszne
Zwierzyniec
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pawelek1977
Wysłany: Wto 22:23, 24 Sie 2010
Temat postu:
DraXan napisał:
zapomniałem dodać żę Administrator w imieniu WM zakłada konto bankowe i takie tam pierdoły, NIP itd.
o to mi właśnie chodziło
gościnnie
Wysłany: Wto 13:38, 24 Sie 2010
Temat postu:
chyba wszystkim zależy, by we WM activ (i znajomi) miał jak najmniej do powiedzenia, dlatego uważam, że o nowy zarząd wyłoniony spośród właścicieli należy się postarać najszybciej jak to możliwe czyli wówczas gdy wszyscy zainteresowani będą mieć te akty
DraXan
Wysłany: Wto 12:02, 24 Sie 2010
Temat postu:
zapomniałem dodać żę Administrator w imieniu WM zakłada konto bankowe i takie tam pierdoły, NIP itd.
DraXan
Wysłany: Wto 12:01, 24 Sie 2010
Temat postu:
wojtus napisał:
Partner jako obecny zarządca ma obowiązek poinformowania zainteresowanych na wniosek właścicieli np. Ciebie, mnie ...
Jest tylko jedna przeszkoda aby powołać zarząd musi istnieć wspólnota, a żeby zaistniała WM każdy musi mieć akt notarialny na wyodrębnioną własność. A na to trzeba poczekać prawdopodobnie do grudnia.
I to tyle.
By powstała wspólnota wystarczy 1 akt notarialny nie trzeba czekać na resztę, po prostu w WM ma udziały wtedy 1 osoba a za resztę udziałów odpowiada nie kto inny jak ACTIV ;]
Ale jako samo zawiązanie WM wystarczy 1 akt notarialny
wojtus
Wysłany: Wto 10:55, 24 Sie 2010
Temat postu:
I jeszcze jedno.
Wspólnotę powołują właściciele, a nie administrator.
wojtus
Wysłany: Wto 10:40, 24 Sie 2010
Temat postu:
Partner jako obecny zarządca ma obowiązek poinformowania zainteresowanych na wniosek właścicieli np. Ciebie, mnie ...
Jest tylko jedna przeszkoda aby powołać zarząd musi istnieć wspólnota, a żeby zaistniała WM każdy musi mieć akt notarialny na wyodrębnioną własność. A na to trzeba poczekać prawdopodobnie do grudnia.
I to tyle.
pawelek1977
Wysłany: Wto 10:13, 24 Sie 2010
Temat postu:
wojtus napisał:
Wspólnotę tworzą właściciele, a nie Partner i to właściciele zwołują zebranie wspólnoty nie czekając na pozwolenie Partnera. Jeśli się tylko chce...
oczywiście masz rację.
Chodzi mi tylko o to kto fizycznie zwoła zebranie? i do życia wspólnotę powoła.
Partner się tym zajmuje jako Administrator.
wojtus
Wysłany: Wto 9:30, 24 Sie 2010
Temat postu:
Wspólnotę tworzą właściciele, a nie Partner i to właściciele zwołują zebranie wspólnoty nie czekając na pozwolenie Partnera. Jeśli się tylko chce...
pawelek1977
Wysłany: Pon 11:27, 23 Sie 2010
Temat postu:
a kiedy będziemy mieli pierwsze zgromadzenie wspólnoty ?
kiedy ona zostanie oficjalnie powołana do życia ?
kto tego dokona ?
Administrator to robi w naszym przypadku Partner musi to zrobić.
Rozmawiałem (korespondowałem przez to forum) z MDM na ten temat i pierwsze zebranie wspólnoty zrobią nam jakoś po nowym roku najwcześniej.
wojtus
Wysłany: Pon 11:07, 23 Sie 2010
Temat postu:
jedi&aga napisał:
my tez jestesmy za takimi inicjatywami ale SPOKOJNIE...nie ma sensu od razu zmieniac adminsitracji (widze ze juz kazdy ma kogos do POLECENIA)
wiecie jaki to bylby problem kiedy 3 inwestycje byly by zarzadzanie przez Parnera a nasza przez inna firme? musieli by sie dogadywac i wszystko ze soba konsultowac a to by prowadzilo tylko do przedluzania sie wszystkiego i komplikacji, jeszcze nie daj boze partner by sie "obrazil" i rzucal klody w tedy lezymi i kwiczymy bo by postawili np. znak NIE PARKWOAC NIE DOTYCZY MIESZKANCOW BLOKU... i wszyscy mamy blokady bo od 1 sierpnia na tereny wspolnot policja i straz miejsca moze wpasc z blokada.
Moja propozycja jest taka by wybrac tak jak w Etapie I Rade Wspolnoty w której bylby by osoby znjajace sie na finansach, prawie budowlanym i samej budwolance no i jakies tam elektryce-elektronice i oni jako przedstawiciele po konsultacji z nami patrzyli by na rece partnerowi i tyle. Mamy to forum gdzie na bierzaco bysmy wszystko wiedzieli.
Przecież to byłoby bardzo dobrze gdybyśmy mogli wybrać firmę, która działałaby w naszym interesie, sprawdzoną przez długie lata przez inne wspólnoty. Nie ma się co łudzić, że z Partnerem akurat nasz wspólnota nie będzie miała problemów.
Gdy wybierzemy zarząd wspólnoty możemy się nad tym zastanowić.
DraXan
Wysłany: Pon 9:34, 23 Sie 2010
Temat postu:
jedi&aga napisał:
my tez jestesmy za takimi inicjatywami ale SPOKOJNIE...nie ma sensu od razu zmieniac adminsitracji (widze ze juz kazdy ma kogos do POLECENIA)
wiecie jaki to bylby problem kiedy 3 inwestycje byly by zarzadzanie przez Parnera a nasza przez inna firme? musieli by sie dogadywac i wszystko ze soba konsultowac a to by prowadzilo tylko do przedluzania sie wszystkiego i komplikacji, jeszcze nie daj boze partner by sie "obrazil" i rzucal klody w tedy lezymi i kwiczymy bo by postawili np. znak NIE PARKWOAC NIE DOTYCZY MIESZKANCOW BLOKU... i wszyscy mamy blokady bo od 1 sierpnia na tereny wspolnot policja i straz miejsca moze wpasc z blokada.
Moja propozycja jest taka by wybrać tak jak w Etapie I Rade Wspolnoty w której bylby by osoby znjajace sie na finansach, prawie budowlanym i samej budwolance no i jakies tam elektryce-elektronice i oni jako przedstawiciele po konsultacji z nami patrzyli by na rece partnerowi i tyle. Mamy to forum gdzie na bierzaco bysmy wszystko wiedzieli.
W połowie mogę się z wami zgodzić, ale Partner zarządzając pozostałymi blokami obecnymi i przyszłymi nie ma prawa wstawić żadnego znaku czy czegokolwiek bez właściciela terenu czyli wspólnot. Tak naprawdę Partner nie działa na samo swoje zlecenie a na zlecenie wspólnoty którą administruje i to z nimi mamy dobrze żyć a nie z ich administracja jaka by nie była obecnie czy w przyszłości.
Co do zmiany administracji, czytając to forum pozostałe etapy mają straszne problemy z administracją. Może to nie jest problem w samej administracji jako PARTNER a w samej administratorce, może już ma za dużo budynków na głowie i trzeba jej dołożyć kolejną osobę a nie kolejną wspólnotę. Oczywiście zmiana na inną administrację jaka by nie była może poskutkować tym że będziemy mieli wyegzekwowaną gwarancję na budynek a nie przez dwa lata udupiane sprawy w zalążku aż się gwarancja skończy i wtedy z naszych pieniędzy będziemy naprawiać wszystko.
To są sprawy do przemyślenia i przedyskutowania pewnie na zebraniu wspólnoty.
Pozdrawiam
jedi&aga
Wysłany: Pon 8:13, 23 Sie 2010
Temat postu:
my tez jestesmy za takimi inicjatywami ale SPOKOJNIE...nie ma sensu od razu zmieniac adminsitracji (widze ze juz kazdy ma kogos do POLECENIA)
wiecie jaki to bylby problem kiedy 3 inwestycje byly by zarzadzanie przez Parnera a nasza przez inna firme? musieli by sie dogadywac i wszystko ze soba konsultowac a to by prowadzilo tylko do przedluzania sie wszystkiego i komplikacji, jeszcze nie daj boze partner by sie "obrazil" i rzucal klody w tedy lezymi i kwiczymy bo by postawili np. znak NIE PARKWOAC NIE DOTYCZY MIESZKANCOW BLOKU... i wszyscy mamy blokady bo od 1 sierpnia na tereny wspolnot policja i straz miejsca moze wpasc z blokada.
Moja propozycja jest taka by wybrac tak jak w Etapie I Rade Wspolnoty w której bylby by osoby znjajace sie na finansach, prawie budowlanym i samej budwolance no i jakies tam elektryce-elektronice i oni jako przedstawiciele po konsultacji z nami patrzyli by na rece partnerowi i tyle. Mamy to forum gdzie na bierzaco bysmy wszystko wiedzieli.
kik
Wysłany: Nie 14:25, 22 Sie 2010
Temat postu:
moja propozycja: rom prokocim
pawelek1977
Wysłany: Czw 21:48, 17 Cze 2010
Temat postu:
ADM Domena Sp. z o.o. oraz spółka powiązana Administrator Sp. z o.o.
Te dwie spółki prowadzą działalność administrowania budynkami.
Co do zmiany - to nie jest takie proste. W umowie przedwstępnej mamy zapis o powołaniu Zarządu wskazanego przez Activ a jest nim właśnie PARTNER Sp. z o.o. Zmiana wymaga uchwały Wspólnoty Mieszkaniowej.
Przeliczyłem i mniej więcej za nasz blok Partner będzie dostawał około 12000 zł. miesięcznie i w tym jest właśnie opłata za zarząd oraz sprzątanie.
Jako wspólnota musimy patrzeć na ręce Administratorowi.
8janek8
Wysłany: Czw 21:30, 17 Cze 2010
Temat postu:
Oraz fachowy i uczciwy administrator. Podaj nazwę tego zaprzyjaźnionego - sprawdzimy opinie. Moim zdaniem powinniśmy od razu wybrać profesjonalistę, a nie kogoś, kto myśli tylko o tym jak zarobić na nas a się nie narobić - o Partnerze takie właśnie widzę opinie w poprzednich etapach.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin