siersc |
Przedszkolak |
|
|
Dołączył: 08 Lis 2013 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
W skrócie
1. Szlaban to koszt 8-10 tys. zł. Jest możliwość postawienia, na razie nie mamy funduszy, do tematu mamy wrócić na oficjalnym spotkaniu w lutym. Szlaban mógłby być jednak dopiero za tymi 5 miejscami parkingowymi, na wysokości budki. Temat, co zrobić z autami stającymi na wjeździe, pozostaje otwarty - albo słupki, albo znaki zakazu, albo znaki teren zamieszkania (w tych 2 ostatnich przypadkach polegamy na sprawności policji lub straży miejskiej)
2. Silniki wentylacji są w oddane do naprawy (teraz na dachu działają zamienniki). Dopiero po rozpatrzeniu reklamacji (firma sugeruje, że sami je zatarliśmy poprzez pyły budowlane, co jest oczywistą kpiną i gremax będzie się wykłócał), będzie wszystko regulowane i dostosowywane do przepisów.
3. Koszty wspólne to wszystko, co nie znajduje się w kosztach prywatnych. Liczniki są przy piwnicach, zrzuta jest ryczałtem co miesiąc w czynszu - 2 zł/msc.
4. Temat piwnic jest zamknięty, winna była pęknięta rura. Koszty osuszania ma ponieść firma ubezpieczeniowa. Koszty wynikające z remontu hydroizolacji ma ponieść firma, która go wykonywała.
5. Jest możliwe założenie anteny zbiorczej. Koszt to ok. 10 tys. Możliwe, że uda nam się dogadać z jakimś nowym dostawcą usług (np. netia czy coś w ten deseń) i, w zamian za wpuszczenie do bloku, zamontują nam za darmo taką antenę - gremax będzie to negocjował, już raz im się coś takiego udało
6. Z ciepłą wodą nie wiadomo, mają do nas być wysłane kontrole z MPEC-u i wtedy się okaże, czy spełniamy normy
7. Kontener będzie niestety aż do końca roku, potem pojawią się pojemniki do segregacji
8. Obowiązkiem osoby sprzątającej jest codzienne zamiatanie, a 2 razy w tygodniu - mycie klatek schodowych. Dodatkowo także utrzymywanie czystości wokół bloku i odśnieżanie. Była podana kwota kontraktu, ale nie pamiętam dokładnie (chyba jakieś 1200/msc?). Albo Pa-wik zacznie lepiej sprzątać, albo go zmieniamy.
9 i 11. W zamkniętych pomieszczeniach przy piwnicach jest kotłownia i tam nic nowego nie powstanie. Możliwe będzie zamknięcie klatką wolnej przestrzeni w miejscach przy schodach prowadzących do piwnicy i zamonotowanie haków, np. na rowery. Nie ma na razie na to kasy, więc temat został odłożony na wiosnę
10. Jest możliwość założenia zamków, od Gremaxu padła propozycja założenia specjalnych zamków uniwersalnych - jeden klucz miałby otwierać wszystkie drzwi prowadzące do piwnic, klatkę schodową i śmietnik. Gremax ma sporządzić kosztorys i przedstawić na spotkaniu w lutym.
12. Co do krzewów/drzew od strony ulicy, to Gremax ma się skontaktować z Acitvem i dowiedzieć, czy w rekompensacie za wycinkę posadzili już gdzieś drzewa. Jeśli nie, to będą naciskać, żeby posadzili u nas. W przeciwnym razie, sami będziemy musieli się dogadać i coś posadzić. Teren zielony od tyłu należy do miasta, ale jest w wieczystej dzierżawie Activu, więc nic nie możemy z tym zrobić. Można było głosować na to w budżecie obywatelskim, ale w tym temacie tyle.
13. Teren należy do Activu, więc mogą trzymać te ogrodzenia u nas ile chcą. Najpewniej jednak zwiną je dopiero po zakończeniu budowy etapu IX, czyli pod koniec roku 2015-ego
14. Kosze na psie odchody leżą w naszej gestii, ale raczej jest to inwestycja bez sensu.
15. Jest możliwość zamontowania ławek, ale Gremax odradza. Z ich doświadczenia wynika, że ławki raczej się usuwa, niż stawia, gdyż zbiera się na nich różny, niezbyt ciekawy element. |
|