Czy ktoś z Państwa interesował się czy i gdzie należy zgłaszać kwestię użytkowania wieczystego i podatku od nieruchomości? Zastanawiam się czy powinnam się z aktem notarialnym udać do urzędu miasta i zgłosić fakt, że jestem właścicielem nieruchomości. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam Sąsiadów
Tak - trzeba to załatwić w Urzędzie Miasta na Zgody. Zgłaszamy się tam z aktem notarialnym, wypełniamy formularz i dostajemy dokumenty z numerem konta i wysokością podatku.
Nie pamiętam niestety które to było piętro, ale na samym końcu korytarza
Bardzo dziękuję Judyta a Ty załatwiałaś tylko podatek czy użytkowanie wieczyste również? czekałaś aż dostaniesz kw czy od razu po akcie notarialnym? zastanawiam się czy nie będę płacić jakiś dodatkowych odsetek, bo standardowo podatek jest płatny do końca marca.
Wystarczy Akt Notarialny Załatwiają to wszystko od ręki - nie trzeba czekać.
Z tego co powiedziała pani w urzędzie, to notariusz powinien nas poinformować o konieczności zgłoszenia się do urzędu, ale niestety rzadko to robią :/
Podatek płaci się kwartalnie, ale możesz również zapłacić całość jednorazowo. Jest to niewielka kwota, w zależność od ilości m2 mieszkania, w naszym wypadku mieszkanie 51m2 płaciliśmy za cały rok 53 zł.
Właśnie wróciłam z urzędu podatek załatwiłam jeśli ktoś jeszcze będzie tą sprawę zainteresowany to Urząd Miasta na os. Zgody piętro III pokój 312 bardzo sympatyczna Pani wszystko mi wyjaśniła i w najbliższym czasie będzie wysyłać zawiadomienia do osób, które się nie zgłosiły. Jeśli chodzi o użytkowanie wieczyste to naszego bloku to nie dotyczy, więc tylko kwestia podatku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1