TomP |
Magister |
|
|
Dołączył: 24 Lut 2014 |
Posty: 297 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
W pierwszej klatce doszło do rozszczelnienie rury, istna powódź. Najbardziej mnie boli serce kiedy widzę zdjęcie z windą. Trzeba by się zastanowić, czego żądać od developera jako zadośćuczynienia. Bo to przecież jest na gwarancji jakiejś. Z całą pewnością konieczny będzie przegląd windy i pewnie jakieś osuszenie szybu - chyba, że jest jakiś odpływ. Zostaną pewnie zacieki, więc klatka do malowania. Dochodzi parking podziemny, ale tutaj straty chyba najmniejsze. Piwnice trudno ocenić, zależy kto co ma wewnątrz.
Czy jakieś inne etapy miały podobne zdarzenie i jak to się skończyło? Zapewne zadziała jakieś ubezpieczenie bloku, ale czego można żądać od developera? W sumie poszły już 2 rury w klatce 3 jakiś czas temu. Może da się wymóc jakiś rzetelny przegląd instalacji? Nie chciałbym się dowiedzieć po czasie, że remont był zrobiony za nasze ubezpieczenie, bo Propertus jako kolega Activu tak załatwił sprawę, że płaciliśmy my jako wspólnota, a developer ani funia. Mają zapłacić oni, a kwota z ewentualnego ubezpieczenia na konto wspólnoty. Chodzi o to, żeby całkowite, wszelkie roszczenia i odpowiedzialność poniósł developer.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|